Alla inlägg den 26 september 2009

Av Frojd - 26 september 2009 21:33

Varför kan inte saker och ting gå smidigt för?

Äntligen har jag fått en lägenhet och behöver inte stå på gatan i början av december. Men vänta nu, det verkar visste som om jag kommer att behöva göra det. Då jag inte har nåt jobb måste jag ha en borgenär för att kunna få lägenheten. Jag hade hoppats att min far skulle kunna ställa upp som han skulel göra i början på sommaren. Men nu har han förlorat jobbet och kan inte vara borgenär. Jag står verkligen i skiten just nu.  Men det verkar ju som att samhället inte ställer upp om man håller på att hamna på gatan utan att kunna göra något åt det. Det värsta är att jag har inte schabblat bort mig på något sätt. Jag har betalat alla mina räkningar och adlrig missat en hyra. Jag måste prata med soc. på måndag för att se om de kan hjälpa mig på något sätt med borgenärssakerna. Om de inte kan vet jag inte vad jag ska göra. Jag känner att mitt liv som i fredags var mycket bra och blev bara bättre av att jag fick reda på att jag hade fått en lägenhet. Sen sket det hela sig på eftermiddagen när jag fick besked att jag inte har någon borgenär. Så nu vet jag inte vad jag ska göra.


Jag är bara så jävla trött på det här.


-Who are you to even think that you can know the difference between good and evil?

-...

-God?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards