Alla inlägg den 10 november 2009

Av Frojd - 10 november 2009 16:36

Då håller jag på att försöka få i ordning på min lägenhet så att jag kan flytta det sista. Den här flytten har än så länge varit den hemskaskte jag någonsin har varit med om. Det vill inte säga så lite då det här blir den 13 lägenheten jag flyttar till. Fortfarande inte lika mycket som min syster som är uppe i nåt i stil med 16 gånger på bara 25 år. Den stora eländet med flytten började med problemet att jag inte kan skriva kontrakt på lägenheten själv, jag hade otroligt stora problem med att fixa en borgenär och efter väldigt många om och men så lyckades jag hitta en. Men man kan ju tycka att samhället skulle hjälpa till men de tycker ju att det inte behövs. Sen så kom det till dubbla hyror. Som soc inte tänker betala då de inte anser det som en skälig utgift, så de tycker att jag ska leva på -200kr den här månaden. Sen så lyckas jag i fredags backa med Agnetas systers bil in i en lyktstolpe och skadar dörren ordentligt. Så nu måste jag leta reda på ytterligare en stor bunt pengar, som jag inte har en aning om vart jag ska få ifrån.


Trots allt detta djävulskap så har jag funnit lite ljuspunkter. För 9 dagar sen kom jag hem ifrån Camelots all helgona läger med en stor saknad i bröstet efter både gamla vänner men framför allt en ny vän. Jag försöker så gott det går att hålla kontakten med vännerna från Camelot. Vissa lite via facebook andra via msn eller skype. Jag önskar jag kunde träffa dem alla nu igen. Jag får nog dock vänta tills i påsk med att träffa alla. Vissa  nära vänner kommer jag att träffa i veckan som kommer. Jag längtar så efter de som har ett plats i mitt hjära.


-He was Edmond Dantés... and he was my father. And my mother... my brother... my friend. He was you... and me. He was all of us.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards