Direktlänk till inlägg 21 november 2009

Uppsala och Sveroks riksmöte

Av Frojd - 21 november 2009 14:44

I onsdags morse åkte jag till Uppsala för att träffa en nära vän för att bara umgås och ha det trevligt. Det var otroligt trevligt och välidgt avslappnande mitt i en jobbig flytt. I fredags lämnade jag med sorg i mitt hjärta Uppsala för att åka till Stockholm och Sveroks riksmöte. Jag har under fredagkvällen och lördag dag nu diskuterat och pratat om motioner i grupper. En intressant prossess.


Just nu bublar en massa känslor i min kropps olika delar. Alltifrån ett huvud som snurrar till ett hjärta som saknar och en själ som är kär. En sorg i mina ögon mest över hur min situation ser ut just nu, i första hand på grund av den värsta flytten jag hitils har varit med om. Dels en helvetisk process mellan soc och myndigheter och liknande. Som slutade med att jag fick min flickväns pappa som borgenär vilket inte känns bra alls, men också slutade med ett lån till dubbel hyra. Sen när jag verkligen började flytta så lånade jag min flickvänsbil som jag lyckades köra in i en lyktstolpe. Så just nu är det kaos i mitt liv och mycket kaos och förvirring i mitt huvud.


-They say when you meet the love of your life, time stops, and that's true. What they don't tell you is that when it starts again, it moves extra fast to catch up.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frojd - 30 augusti 2015 01:50

This is something I have been wondering for a long time, all the way back to my education two years ago, where we talked about it. Constantly I get reminded about it.    I feel that my family is not valid as a family. My family consist of me and ...

Av Frojd - 23 juli 2015 00:32

In our debrief groups we started of with talking about how we felt at that moment. We went on to talk about some scenes we wanted to share with each other, then we talked about what we will bring with us. I will definitely bring back the lottery of d...

Av Frojd - 29 juni 2015 09:27

    Something I forgot in the last blog post to mention is I will only talk about character name in these blog-posts. Since it is my and Lester’s story I will not elaborate too much away from our story, the other stories are not mine to tell...

Av Frojd - 28 juni 2015 01:23

I will write this recollection of the 2015 of the larp Just a Little Lovin' (JALL from here on) so that all my non Swedish friends can read this.   JALL was a larp set over three 4th of July parties and the morning after in the lgbtq world of New...

Av Frojd - 7 december 2014 23:46

Varför måste saker falla sönder när det gick så bra. Varför kan de jag håller av och älskar bara inte få må bra för?   Jag får ännu längre till mina älsklingar och jag står snart utan boende. Sen vet jag inte vad som händer med jobb efter januari...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards