Direktlänk till inlägg 5 december 2009

Ligga i ett hörn och gråta eller stå på torget och skrika?

Av Frojd - 5 december 2009 02:02

Just nu vill jag bara lägga mig ner och gråta. Jag ligger just nu back 3200kr för en dubbel hyra som soc tycker att jag ska betala ur mina soc-pengar eller från ett svartjobb eller nåt. Jag lyckades som tur var låna dessa pengar. Ovanpå detta har jag lyckats kvadda min flickväns systers bildörr och det lär väl gå på typ 4-5000kr men jag är inte säker än. Har ingen aning alls om hur jag ska betala det.


Sem så komemr vi till små saker jag inet har råd med på grund av ovanstående. Så som att köpa gardinstänger, gardiner, besticklåda, diskställ och skruvar för att nämna någgra saker. Julklappar ska vi fan itne ens börja tänka på då blir man ju fan mörkrädd.


Men vad har jag att vara arg och ledsen över soc hjälper mig ju med  tacklampor till ett värde av 50kr styck. Finns det en lampor att få tag i för den kostnaden idag när bara glödlampan koastar 25kr?


Jag vet fan inte vad som skulle kännas bäst. Lägga sig i fosterställning i ett hörn eller springa ut på öster torg och vråla lungorna ur sig?


-Are you like a crazy person?

-I am quite sure they will say so. But to whom, might I ask, am I speaking with?

I'm Evey.
-Evey? E-V. Of course you are. 

-What does that mean?
-It means that I, like God, do not play with dice and I don't believe in coincidences.

 
 
Gealach

Gealach

5 december 2009 08:51

*kramar*

http://gealach.blogg.se

 
Frojd

Frojd

5 december 2009 13:39

Tackar

http://frojd.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hoffa

7 december 2009 23:28

Alltså, du borde inte betala 4000-5000 för dörren. hela jävla bilen är ju inte värd mer än 8000-10.000 efter som det är det ägaren tänkt sälja den för innan olyckan hände
Mer än vad en ny dörr kosta på skroten + montering är fullständigt orimligt. Vi pratar max 2000. Mer än så skulle jag vägra betala om jag var du.

 
Frojd

Frojd

7 december 2009 23:48

En ny dörr kostar typ 1750+ frakt och montering. Vet fan inte vad det blir. Men det lär ju inte bli billigt. Det är om jag köper den privat.

http://frojd.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hoffa

8 december 2009 01:01

Vad du bör göra är att köpa en dörr från skroten, det borde gå för under 1000 och jag tror jag kan leta reda på en åt dig bara jag får veta exakt model och år. Såg beg dörrar från 650 :- uppåt.

 
Frojd

Frojd

9 december 2009 01:15

Jag kollade begagnade dörrar på laga.se där gick den på 1750kr. Det är en Mercedes 190 E årsmodell 91 har jag för mig i silver.

http://frojd.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Rebecca

24 december 2009 13:23

Jag ska köpa en bättre begagnad bildörr till min volvo och den kostar 500 kr plus montering. Låt dig inte luras kusin, kramar

 
Frojd

Frojd

25 december 2009 17:40

Vart köpte du den?

http://frojd.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frojd - 30 augusti 2015 01:50

This is something I have been wondering for a long time, all the way back to my education two years ago, where we talked about it. Constantly I get reminded about it.    I feel that my family is not valid as a family. My family consist of me and ...

Av Frojd - 23 juli 2015 00:32

In our debrief groups we started of with talking about how we felt at that moment. We went on to talk about some scenes we wanted to share with each other, then we talked about what we will bring with us. I will definitely bring back the lottery of d...

Av Frojd - 29 juni 2015 09:27

    Something I forgot in the last blog post to mention is I will only talk about character name in these blog-posts. Since it is my and Lester’s story I will not elaborate too much away from our story, the other stories are not mine to tell...

Av Frojd - 28 juni 2015 01:23

I will write this recollection of the 2015 of the larp Just a Little Lovin' (JALL from here on) so that all my non Swedish friends can read this.   JALL was a larp set over three 4th of July parties and the morning after in the lgbtq world of New...

Av Frojd - 7 december 2014 23:46

Varför måste saker falla sönder när det gick så bra. Varför kan de jag håller av och älskar bara inte få må bra för?   Jag får ännu längre till mina älsklingar och jag står snart utan boende. Sen vet jag inte vad som händer med jobb efter januari...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards