Alla inlägg den 14 september 2010

Av Frojd - 14 september 2010 14:47

Jag vet att vänner kommer och går. Sånt är livet och det har alltid varit så och kommer antagligen alltid att vara så. Det gäller väl alla i hela världen tror jag i alla fall. Min största fundering ligger mer åt mina vänner som jag alltid har känt har varit nära vänner och som aldrig ta initiativet till att ta kontakten. Vissa har jag försökt att ta kontakt med i olika stadier men har gett upp för att de inte ens svarar när man pokar på dem i ett IM program. Sen har jag andra som är jätte trevliga och som jag pratar med under längre stunder och det känns verkligen som om vi fortfarande är nära vänner men som aldrig tar initiativet till första kontakten. Varför är det så? Är man verkligen intresserad av att fortsätta vara vän då?


Har jag några vänner jag är dålig att ta första kontakten med? Är jag också på det här sättet mot någon? Om så är fallet säg det i så fall till mig så kan jag försöka ändra på mig.


-Friends will be friends,
When you're in need of love they give you care and attention,

Friends will be friends,
When you're through with life and all hope is lost,
Hold out your hand cos friends will be friends right till the end

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards