Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Frojd - 5 oktober 2010 15:53

De kan vara intressanta eller jobbiga. Jag ha precis börjat med två hemliga projekt. Jag hoppas verkligen att båda kommer att falla väl ut. Jag vet att det ena kommer att få ett positivt mottagande. Det andra är jag inte alls säker på, men jag hoppas verkligen att den faller ut till det positiva. Båda är rätt långtgående projekt. Det ena sträcker sig till jul det andra sträcker sig minst ett år framåt i tiden, om det räcker.


Sen finns det ju alltid andra hemligheter. Jag vet till exempel inte hur många av de i min nähet läser min blogg och mina tankar i och med det. Detta är ju i såna fall också hemligheter.


Sen har vi ju saker som jag vet att en hel del människor håller hemliga och absolut inte vill att det kommer ut. T ex sin läggning oavsett om det är vilket kön man tänder på, sexuellt eller emotionellt, eller för den delen om man håller på med BDSM sex eller liknande. Själv är jag väldigt öppen med det. Kanske till och med för öppen med det för vissas smak.



- Do you think I've gone 'round the bend?

- I'm afraid so. You're mad— bonkers— off your head. But I'll tell you a secret...all of the best people are.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards