Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Frojd - 26 maj 2011 09:56

Jag har via buzzador.com fått ett erbjudande om lovefilm gratis under en månad. Alltså hyra film via nätet och få hem det i brvlådan. Det är en rolig och bra tjänst. Även om jag själv nog föredrar den lite dyrar än bas tjänsten så att jag kan byta film hur många gånger som helst och hur ofta somt helst och inte bara få 4 filmer på en månad. Jag kan dock fortfarande rekommendera tjänsten. Är du intresserad av att testa på lovefilm så kolla in här www.lovefilm.se/van1104 och testa en månad gratis.

Buzzador är en undersökning site där du kan samla poäng genom att delta i deras kampanjer. Det kan vara allt ifrån just att testa på lovefilm till att testa på en ny tandkräm. Skulle du vara intresserad av att delta i buzzador.com så kontakta mig så skickar jag en inbjudan.

-You ever think about things they say go on forever?
-What?
-Things they say go on forever - like... what's that mean, you know? The sky, like, they say the sky goes on forever. But what is that really? That's - I mean, you can't see nothing you can't see, so... it's like a big bowl of blue above you. You can see clouds during the day or you can see stars at night maybe, but even with a telescope you can't see forever. So how do they know?
-Know what?
-What it is. Eternity - how do they know?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards