Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Frojd - 4 augusti 2011 20:13

Jag känner att jag är väldigt upptagen de närmaste dagarna. Jag vill verkligen umgås med mina vänner oavsett vilka de är. I morgon kväll får jag besök av två vänner, det är något som har blivit en tradition med goda kakor och god mat, samt spel.

På lördag fyller min partners far år så då blir det lite fest där.

På söndag blir det rollspel sen kanske lite medeltidsmarknad.

Sen kanske jag kan får träffa och njuta med mina vänner som jag inte har träffat på ett bra tag då det inte blev nån filmkväll sist av olika anledningar. Saknar dem. Jag saknar nog alla min vänner just nu. Framför allt just nu när alla är på väg hit för att fira medeltidsveckan.

Om du är här nere på ön och vill ses under veckan hör av dig så styr vi upp det.

It's not easy love, but you've got friends you can trust,
Friends will be friends,
When you're in need of love they give you care and attention,
Friends will be friends,
When you're through with life and all hope is lost,
Hold out your hand cos friends will be friends right till the end

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards