Alla inlägg den 6 december 2011

Av Frojd - 6 december 2011 16:06

Nu var det länge sen jag boggade. Tyvärr. Önskar jag kom mig för att göra det oftare. Det blir bara inte av tyvärr. Nu är det ju december och snart jul. Så jag gissar att det inte kommer att bli så mycket den här månaden heller.


Julskyltningen var förra söndagen. Den var i år otroligt tråkig. Väldigt få stånd. Alla var innanför söderport bara ett längs adelsgatan.Detta gissar jag är ett resultat av att en massa butiker börjar med julprylar redan innan alla helgona. Alltså i princip en månad före första advent. Detta tror jag resulterar i att folk inte är lika intresserade av det.


Jag skulel hellre inte ha någonting och sen all julskyltning kommer till första advent. Det var liksom lite specielt då. vilket det inte känns nu.


Hoppas att det blir bättre nästa år.


Än så länge så har jag lyckats fixa 4 julklappar, har tyvärr en hel hög till kvar. Ska bli kul i alal fall. Finns en massa jag saknar.


-Fuck me, Santa! Fuck me, Santa! Fuck me, Santa!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards