Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Frojd - 2 januari 2012 17:24

Nytt år nya löften. De flesta brukar ju på nyårsafton ge löften inför det nya året om vad de ska och kommer att göra. Jag vill inte sätta något i sten utan jag har lite mål som jag ska försöka med under våren.


Det första är att försöka hålla mig till vegetarisk mat under veckorna kanske med lite fisk nån av dagarna, sen på helgerna får jag äta kött fisk och fågel som jag vill. Till helger räknas även speciella tillfällen så som någons kalas eller dylikt.


Jag ska även komma igång med träningen igen nu efter helgerna och sjukdomar. Då är planen att jag ska upp i 2-3 pass i veckan. För att jag vill gå ner i vikt och jag behöver få bättre kondition och hälsa.


Detta är alltså mål för mig. Inte ett löfte att jag kommer att göra det. Framför allt inte omedelbart. Jag kommer helt säkert att åka dit några gånger under våren. Men varje dag jag klarar av det är ett framsteg.


Min förhoppning är att komma ner till en klädstorlek jag är bekväm med, samt att jag får en kondition som inte gör att jag är halvdöd av att ha cyklat hem från stan i lite motvind.


Hoppas att det här året blir bättre än det föregående. Detta gäller mitt eget år och alla mina vänners också. Ta hand om er och se till att ni tänker på er själva också. Inte bara på andra.

 

Tomorrow will be the most beautiful day of Raymond K. Hessel's life. His breakfast will taste better than any meal you and I have ever tasted.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards