Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Frojd - 22 februari 2012 10:45

Hur ska jag göra för att våga ställa frågor till nya vänner? De som känner mig vet att jag generellt inte har ett problem med att ställa frågor. Det är väl snarare det faktum att fråga vissa personer om vissa saker som är lite värre att fråga om.


Detta då jag tror att om frågan ställs på fel sätt så kan relationen bli väldigt fel. Jag funderar och funderar på hur jag ska våga fråga och hur jag ska gå till väga.


Jag önskar att jag var mer bekväm med mig själv. Att jag hade vissa vänners självförtroende och självkänsla.



-I just saw the woman I'm going to marry. I know it. But I lost her.
-Oh, tough break. Well, most men have to get married *before* they lose their wives.
-I'm gonna spend every day for the rest of my life looking for her. That, or die alone!
-Damn, kid. Lemme guess. Real pretty? Reddish-blondish hair? Blue dress?
-Yeah!
-I know her uncle. Friends of the family.
-Who is she? Where does she live?
-Forget it kid, don't waste your time. She's out of your league.
-What do you mean? You don't even know me.
-Sure I do! You were hot shit back in Hickville, but here in the real world, you got squat! You don't have a plan, you don't have a job, you don't have anything except the clothes on your back.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards