Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Frojd - 23 februari 2012 10:58

Sista dagen i Uppsala. Imorgon åker jag vidare. Det känns sorgligt att lämna, framför allt alla underbara människor. Jag kommer att sakna er så mycket. Ni har gjort min vecka bättre än jag hade kunnat hoppas på.


Det finns dock två små saker jag kan klaga på och det första är den dåliga bäddsoffan. Det andra är att vistelsen måste ta slut.


Min vecka har varit underbar med både trevlig fest efter teater, vampyrlajv, polyfika och sex. Dessa dock inte blandade. Träffat och lärt känna nya vänner, som jag kommer att träffa igen. Förstärkt vänskapen hos gamla. Ni är underbara.


Jag har även fått ett förnyat hopp om framtiden. Har listat ut vad jag ska börja nysta i och hur jag ska försöka lösa mitt livspussel. Ser ljusare på framtiden vilket känns otroligt skönt.



-What if I send in the tape and they don't like it? I mean, what if they say I'm no good? What if they say "Get outta here, kid. You got no future."? I mean, I just don't think I can take that kind of rejection. Jesus, I'm starting to sound like my old man!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards