Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Frojd - 29 februari 2012 17:52

Jag har idag börjat med att bygga en Stonehorn till mina Ogre Kingdom från grunden. Jag ska försöka lägga upp lite WiP bilder och visa hur det går samt självklart färdigt resultat när den är målad.


Ska bli kul att tillverka den och se hur den utvecklas samt när den blir klar.




     


-I forgot my little voodoo doll.
[looks at Whitland]

-Wow. It really does look just like you. Maybe, if I believed enough...
[pauses, then crushes voodoo doll of Whitland, who is terrified but unharmed]
[laughs]

-I don't believe in voodoo.
[leaves]
[re-enters with a gun]

-But I do believe in this.
[shoots Whitland]

Av Frojd - 29 februari 2012 17:42

Idag har jag tränat efter två veckor på fastlandet och varit ledig. Idag bestämde jag mig för att köra kondition. Så passet ser ut som följer:


Crosstrainer: 1km Motstånd: 16

Peck deck: 5*15 Vikt: 12,5kg

Cykel: 10minuter Motstånd 20

Torso twist: 5*15 Vikt 25kg

Trappmaskin: 10minuter Motstånd 20

Roddmaskin: 10minuter Motstånd 10

Mage: 5*15 Vikt 50kg

Löpband: 5minuter Motsånd 7 (tror jag det var men är inte säker, svårt att läsa av maskinen)


Skönt med lite variation. Jag kommer att gå upp till tre gånger i veckan nu och det här passet kommer jag att försöka köra på onsdagar.



-I ain't draft dodging. I ain't burning no flag. I ain't running to Canada. I'm staying right here. You want to send me to jail? Fine, you go right ahead. I've been in jail for 400 years. I could be there for 4 or 5 more, but I ain't going no 10,000 miles to help murder and kill other poor people. If I want to die, I'll die right here, right now, fightin' you, if I want to die. You my enemy, not no Chinese, no Vietcong, no Japanese. You my opposer when I want freedom. You my opposer when I want justice. You my opposer when I want equality. Want me to go somewhere and fight for you? You won't even stand up for me right here in America, for my rights and my religious beliefs. You won't even stand up for my right here at home.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards