Alla inlägg den 1 april 2012

Av Frojd - 1 april 2012 01:23

Träningen går det okej med. Vikten känns dock som att den står still tyvärr. Önskar det kunde hända mer på den fronten. Men ska härda ut och fortsätta gymma.


För ett tag sedan hade jag mitt födelsedagskalas. Det var helt underbart med trevliga vänner och familj. Dock saknade jag mina fastlandsvänner. Nu saknar jag dock mer social kontakt. En massa mysiga vänner att umgås över ett glas vin eller en kopp te och en film eller ett spel. Sen saknar jag de jag älskar. Blir snört möte dock. Ska bli underbart.


Dock är jag sorgsne över att det inte blir något påskläger för mig. Jag kommer verkligen att sakna det och det kommer att påverka mig under våren negativt. Ska försöka kompensera för det. Men så är det tyvärr. Känner också att jag måste ta itu med skolansökningarna.


-A building gets torched, all that is left is ashes. I used to think that was true about everything, families, friends, feelings. But now I know, that sometimes if love proves real, two people who are meant to be together, nothing can keep them apart.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards