Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Frojd - 8 juli 2013 10:04

Jag har börjat fundera på hur känslig jag är? Jag tar åt mig och känner mig sviken när jag blir bortvald eller inte inbjuden. Jag börjar må dåligt av det även om jag egentligen inte har någon rätt till det då andra har rätt att göra saker utan att bjuda in mig. Det är min låga självkänsla som spökar och som är det som är boven gissar jag. Jag får liksom känslan av att jag inte är en trevlig person eller någon som folk vill hänga med.  Jag hoppas för allt i världen att det inte är sant. Men min hjärna bråkar och anser att det är så.


Hur kan jag bearbeta det här? Vad gör jag för att bli av med det här. Det hjälper ju inte att försöka intala mitt huvud att jag inte alls är en dålig människa.


T ex så hittade några vänner på en sak i lördags och jag när jag upptäckte det på kvällen blev besviken över att jag inte blev inbjuden, detta trots att jag hade talat om för dem att jag var upptagen. Så det fanns ju ingen anledning för dem att bjuda in mig. De gjorde verkligen inget fel, det var bara min dumma hjärna som bråkar med mig.


-Thats me I’m weird and sensitive.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards