Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

Nytt figurspel och eltandborstar

Av Frojd - 27 februari 2014 13:14

Jag har just varit med och kickstartat ett nytt figurspel som heter Guildball.  

Det är ett spel baserat på medeltida fotboll. Just nu finns det fyra gillen(lag), dessa är Slaktare(butchers), Fiskare(Fishers), Murare(Masons) och dödgrävare(Morticians). Det är väldigt snygga figurer i standard 30mm storlek. Varje lag består av ca 6 modeller. Jag ser verkligen fram emot det här och hoppas fler kommer att kick-starta det så att jag får mer stuff när det väl går live.




Jag är även med i en kampanj med att pröva på saker, den här gången har jag fått testa på nya borsthuvuden till Oral-B eltandborste. Detta med ett gott resultat. Detta gör jag via https://www.buzzador.com du kan bli en buzzador md. Bara ange mig som referens till hur du hittade det.


Borsthuvudena är bra och fyller lite olika funkstioner. Det är ett avlångt och två runda. Det avlånga känns mer som att borsta med an vanlig tandborste och känns inte riktigt lika bra. Men jag kan nog tänka mig att det finns funktioner för dem med. De andra två är två stycker rynda med lite extra funktioner där det ena har lättare att koma åt runt tänderna och det andra hjälper till att hålla dina tänder vitare.


Mitt favorithuvud var nog det som kommer åt lättare.


#Guildball

#oralbsmile

#buzzador


-You're a dentist?

-Afraid so.

-You suicidal?

-Why would you say that?

-Well, I read that dentists are prone to suicide.

-Look, Jimmy, I may hate my life, but I certainly don't want to die.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frojd - 30 augusti 2015 01:50

This is something I have been wondering for a long time, all the way back to my education two years ago, where we talked about it. Constantly I get reminded about it.    I feel that my family is not valid as a family. My family consist of me and ...

Av Frojd - 23 juli 2015 00:32

In our debrief groups we started of with talking about how we felt at that moment. We went on to talk about some scenes we wanted to share with each other, then we talked about what we will bring with us. I will definitely bring back the lottery of d...

Av Frojd - 29 juni 2015 09:27

    Something I forgot in the last blog post to mention is I will only talk about character name in these blog-posts. Since it is my and Lester’s story I will not elaborate too much away from our story, the other stories are not mine to tell...

Av Frojd - 28 juni 2015 01:23

I will write this recollection of the 2015 of the larp Just a Little Lovin' (JALL from here on) so that all my non Swedish friends can read this.   JALL was a larp set over three 4th of July parties and the morning after in the lgbtq world of New...

Av Frojd - 7 december 2014 23:46

Varför måste saker falla sönder när det gick så bra. Varför kan de jag håller av och älskar bara inte få må bra för?   Jag får ännu längre till mina älsklingar och jag står snart utan boende. Sen vet jag inte vad som händer med jobb efter januari...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards