Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Frojd - 21 juli 2010 11:18

Jag har tittat på väldigt ycekt film de senaste dagarna då jag har varit förkyld oh inte orkat tagit mig för någonting annat. Jag började fundera lite på vad har andra folk för bästa filmer eller favorit filmer? Vad är eran sämsta film?


Mina topp filmer är om jag skulle sätta betyg på en 10-gradig skala.


10:or

Big Fish

Fight Club

V for Vendetta


9:or

Sin City

Charlie and the Chocolate Factory

Hero


Sämsta filmer jag har sett är så svårt att komma på några då det inte är några man lägger på minnet. Ska se om jag kommer på nån.


Sen finns det ju en bunt filmer som man bara ser på grund av att det är ett häftigt tema, jag har en kompis som älskar monster filmer och ser alla oavsett hur dåliga de är eller för den delen ser dem bara för att det är en sexig eller bra skådis i. En sådan film är Inot the Blue, den ser man bara för att få se Jessica Alba i bikini för det är inte en bra film.


-Most men, they'll tell you a story straight through. It won't be complicated, but it won't be interesting either.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards