Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Frojd - 13 februari 2012 00:34

Jag har de senaste dagarna känt mig väldigt irriterad. Jag blir bitsk och snarstucken över småsaker. Det jobbigaste är att jag har ingen aning om varför heller.


Jag har idag snörpt av min partner när vi satt och spelade spel. Helt utan anledning egentligen då hen började med att gå åt ett håll som jag själv inte hade planerat att gå åt från början. Jag blev irriterad för att hen inte gjorde som jag hade inställt mig på att vi skulle göra i mitt huvud. Jag vet att det här bara är löjligt. Men jag blev irriterad av det ändå. Inte kul bara faktum.


Min gissning är att det börjar bli så väldigt mycket som bara inte fungerar. Jag vill att saker någon gång bara kan få fungera smidigt och gå enkelt framåt.


Jag behöver verkligen en paus från mitt liv just nu. Det kommer på torsdag då jag ska bort en vecka till fastlandet. Ska bli så skönt. Dock känns det lite jobbigt med tanke på de pengar det kommer att kosta men jag måste det för min egen mentalitets skull.



I want to break free
I want to break free
I want to break free from your lies
You're so self-satisfied I don't need you
I got to break free
God knows, God knows I want to break free

I've fallen in love
I've fallen in love for the first time
And this time I know it's for real
I've fallen in love, yeah
God knows, God knows I've fallen in love

It's strange but it's true (hey yea)
I can't get over the way you love me like you do
But I have to be sure
When I walk out that door
Oh how I want to be free baby
Oh how I want to be free
Oh how I want to break free

But life still goes on
I can't get used to living without, living without, living without you
by my side
I don't want to live alone, hey
God knows got to make it on my own
So baby can't you see
I've got to break free

I've got to break free
I want to break free, yeah

I want I want I want I want to break free …


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards