Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Frojd - 27 februari 2012 09:37

Då var det dags att bege sig ut på ön igen. Jag kommer att sakna Sverige och mina fantastiska vänner. Det känns lite vemodigt. Men det ska bli skönt att få sova i min egen säng.


Fick ett tråkigt besked igår. Att en av min partners fåglar hade dött. Vilket är väldigt tråkigt. Men nu är Veil begravd i närheten av den andra fågeln.


Men den här och kommande veckor framöver kommer det att bli massor med saker att göra och planera för att på något sätt ordna med min framtid.


Det känns som om jag är på väg någonstans i alla fall. Så nu ska jag bara försöka få i ordning på mitt liv.



-I have so got brains.
-Well, why don't you use them? When you come home, don't go by Miss Gulch's place. Then Toto won't get in her garden, and you won't get in no trouble. See?
-Oh Hunk, you just won't listen, that's all.
-Well, your head ain't made of straw, you know.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards