Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Frojd - 9 mars 2012 13:50

Jag har funderat lite om jag är en Chadra-Fan då jag mår så grymt bra när jag är med mina vänner och gör sociala saker oavsett om det är att titta på film eller spela spel. Är jag ensam en längre tid börjar jag bli nedstämd och må dåligt precis som en Chadra-Fan.


För er där ute som nu inte vet vad en Chadra-Fan är så får ni väl ta och kolla in det här: http://starwars.wikia.com/wiki/Chadra-fan


Det är en liten söt ras ifrån Star Wars universumet som är fysiskt beroende av social kontakt. De får kraftiga depressioner om de inte får kontakten och får det fortgå för länge så dör de av depressionen. Jag känner vissa likheter med dem.


Mina vänner ni får gärna höra av er ofta och mycket för att umgås på alla sätt. Ring och kom på besök. Jag saknar er mina vänner.



-So how was your day honey?

-Oh, just some terrorists decided to send a little care package. Box of goodies. Which had to be neutralized before blowing up the office...
[plucks a harsh note on his guitar]
-So I took the rest of the day off. Glass of wine, little guitar... Just relax.
-Wow.
-I mean it, honey, the world is being Fed-exed to hell in a hand cart. I really believe anyone thinking even thinking of bringing a child into the world is coldly considering an act of cruelty.
[pause, she stares at him]
-I know, I'm rambling, I'm complaining, I'm sorry. What's your news, baby?
-I'm pregnant. You didn't mean what you just said, did you?
-When?
-Just right now, when you were talking about bringing a child into the world, and having it be an act of cruelty.
-I meant it at the time.
-"At the time"? You said it seven and a half seconds ago!
-Well... gosh, kind of a lot's happened since then.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards